İş dünyasından dahi olsa bile, bu pazarlama terimlerinin neredeyse birbirinin yerine kullanılabilir hale getirilmesi, aslında çok farklı şeyler ifade etmesi ve iş geliştirme ve tanıtımında çok farklı roller oynamak hiç de nadir değildir. Bu yüzden, onu temizleyip farkı anlamamıza ve anlamamıza yardım etmenin zamanı geldiğini düşündük; böylece alıcılar ve pazarlama, tasarım ve marka hizmetleri kullanıcılarına daha iyi bilgilendirebilirsiniz.
Bir marka
Kurumsal kimliğiniz markanız değildir. Bir marka, bir şirketin kimliğinin arkasındaki fikirdir, insanlara olan izlenim. Bir marka, sizin için iş yaptığınız veya sizinle etkileşimde bulunmak için durduğunuz, inandığınız, davrandığınız ve nasıl hissettiğinizdir. Bir örgüt olarak kim olduğunuzun toplu toplamıdır.
Bir markaz inşa edilmesi zaman alır, çünkü başkalarının sizin hakkınızda ne düşündüğü ile tanımlanır ve bu tür gösterimler (olumlu veya olumsuz olmak) form oluşturmak ve oluşturmak için zaman alır.
farklılaştırma
Sizi ayıran şey, logonuz, etiket satırı veya sloganınız veya web sitenizin neye benzediği değildir. Farklılaşmanız, sunduğunuz şey veya yaptığınız şey, size benzeyen diğer şirketlerden farklı olarak sizi ayarlar. Uzmanlık alanımız olan profesyonel hizmetler işletmeleri için, genellikle bir şirketin imza farkı olarak benimsediği küçük bir özelliktir. Belirgin veya açıklanan ve bildirilen bir farklılaşma olmaksızın, potansiyel müşteriler için sizi nasıl farklı gördüğünüzü tespit etmek zor olabilir ve tercihiniz olarak sizi seçmek onlar için daha zorlayıcıdır.
Konumlandırma
Konumlandırma, endüstrinizde rakiplerinize göre nereye yerleştiğinizi belirtir. Bizim gibi markalaştırıcılar, müşterilere diğerlerinden daha iyi olduğunuzu söylemenin bir yolu olarak konumlandırma stratejisi kullanıyorlar. Farklılaşmanız (yukarıya bakın) konumlandırma stratejinizin bir fonksiyonudur. Rakiplerinizden nasıl farklı olduğunuzu bilirseniz, potansiyel müşterilere endüstrideki konumunuzun onların göreceliğini söyleyebilirsiniz. Bu, müşterilerin sahip olması için çok faydalı bilgilerdir. Bu, sizi değerlendirmenin temel yollarından biridir; Müşteriler konuyla ilgili düşüncelerinizi söylemeseniz bile akıllarına bir yer atar.
http://kurumsalkimlikizmir.com/
Yorumlar
Yorum Gönder